380/80R38 TL 142A8(142B) PHP1N PIRELLI

380/80R38 TL 142A8(142B) PHP1N PIRELLI

  • Výrobca: PIRELLI
  • Kód produktu: 2203700
  • Dostupnosť: Čakáme na dodanie

Cena

so zľavou bez DPH 626,00€

so zľavou s DPH 751,20€

bez DPH 947€

s DPH 1 136,40€

Šírka (mm) 369
Dĺžka (mm) 1587
Catalog No 2203700
Disk (vonkajší priemer) 38
Využitie Traktor
Dezén PHP1N
Doporučený disk W11 W12 W13
PR/LI/SI 142 A8 (142B)
Rozmer 380/80R38 (14,9R38)
Statický polomer (mm) 729
Valivý obvod (mm) 4830


Traktorové pneumatiky Pirelli PHP™ , sa radia do segmentu prémiových pneumatík pre agro techniku.

Sú vyrábané inovatívnymi konštrukčnými technikami na optimalizáciu behúňa, materiálov a štruktúr pneumatík s cieľom čo najlepšie uspokojiť potreby moderných európskych poľnohospodárov.

 

 

ÚSPORA PALIVA
V ťažkých pracovných podmienkach dosahujú pneumatiky Pirelli PHP™ vysokú úroveň trakcie vďaka optimalizovanému dizajnu zubov dezénu, inovatívnemu ramenu dezénu (patent PIRELLI) a tiež vďaka konštrukcii kostry pneumatík. Samočistiace schopnosti pneumatík série PHP™  sú vynikajúce a dobrý záber spolu s nižším valivým odporom umožňuje výrazné šetrenie paliva.

 

ŽIVOTNOSŤ
Špecifický dizajn a geometria záberových zubov dezénu, spolu s novou generáciou zmesí, poskytujú pneumatikám Pirelli PHP™ vynikajúci výkon z hľadiska dlhej životnosti a pravidelnosti opotrebenia, čo významne prispieva k zníženiu prevádzkových nákladov.

 

NÍZKE ZHUTNENIE PÔDY
Skutočne široký rozmer stopy zabezpečuje menší tlak na pôdu a flexibilita kostry plášťa poskytuje dobré tlmenie vertikálnych síl, čo pomáha zabezpečiť menšie zhutňovanie pôdy a maximálny pôdny výnos.

 

BEZPEČNOSŤ A KOMFORT PRE VODIČA
Profil a konštrukcia bočných stien boli navrhnuté tak, aby čo najlepšie vyvážili zvislú a bočnú tuhosť. Vďaka najpokročilejším CAD systémom bol dôkladne analyzovaný tvar stopy, kontaktná tlaková mapa a napätie / namáhanie na zuboch dezénu, čo umožnilo modelovanie najlepšieho dezénu z hľadiska obsluhy a komfortu.

 

PRENOS SILY
Keďže pneumatiky Pirelli PHP ™ sú vyrobený tak, aby vyhovovali najťažším traktorom, bola geometria kostry plášťa a pätky navrhnutá pre dokonalý prenos krútiaceho momentu, čím sa zabránilo prekĺznutiu na ráfiku a zabezpečila sa ľahká montáž na ráfik